» CHECKA MIN NYA BLOGG NUUU

http://www.nattstad.se/justinmyfuckinghero
 
Jag har bestämt mig att lämna blogg.se :(
Gillar inte riktigt det. Allt e så jobbigt och krångligt. 
Men kolla in den nya bloggen e duu söt<3
-Mira Halonen

» HALLU

Hej! 
Tänkte informera er lite om min vecka som varit. 
Under hela veckan har jag gått i skolan. Har varit helt okej. 
Dock har jag inte gjort så himla mycket, mest chillar hemma och tagit egopics.
Men i fredags så var jag på bioo.
Jag och några av mina vänner gick på bion Catching Fire.
Alltså del 2 utav Hunger Games. 
Den var hur jävla bra som helst. Vill bara se den igen och igen och åter igen.
Dock lämnade de slutet värst. Alla sitter hemma nu så ovetandes om vad som kommer hända i del 3.
Asså blir så arg. Allt slutar helt oväntat.. 
Det var iallafall en rolig kväll och jag hade grymt roligt.
 I lördags och idag har jag gjort absolut inget. Varit hemma med familjen och så.
Kollat på lite filmer *host host*
Skojade bara har sett runt 7-8 filmer på hela helgen.
I lördags bakade jag scones till mamma. Hahah bara för att jag är så snäll ;)
Nej men det var lite om min helg.
ha de gött nuuu!
-Mira Halonen ♥
 

» MUSIC MONDAYS

Detta är alla 7 låtar av 10 som kommit ut än så länge. 
Jag älskar alla av de och så.
BÄSTA LÅTARNA!
Jag gillar också att han har skaffat ett nytt 
"koncept"
Jo de jag menar är att han gamla låtar äger och är as bra men
dessa låtar går i en helt annan stil och de är dunder!
Ha de bra så syns vu :*
-Mira Halonen♥

» SHOES I WANT!

 
SHOES I WANT!
 
                                   
           Klicka på de små bilderna ovan för mer information om produkterna/klädesplaggen

» CHILL FREDAGKVÄLL.

HEJJ!
Skojjaaa. men hej!
Ah sitter hemma nu och har precis sett en film.
Filmen heter bitchkram. Den är ju så sjukt jävla bra!!
 
Filmen handlar om en tjej som har en lista på 1000 saker hon vill göra först på listan står det Åka till New York.
När hon väl ska göra det så missar hon flyget pga att hon somnade till en film hos en främling på fyllan
Hon får panik. Så hon bor hos främligen och det visar sig att de blir bästa vänner.
Under hela sommaren skriver hon krönikor till en tidning. Om New York. För ingen vet ju att hon inte åkt.
Men tillslut får alla reda på det... 
 
Men ja iallafall.
Den är super braaa!!
Ha nu en bra fredagskväll så syns vi. Puss:*
-Mira Halonen♥
 
     

» SKOLAN.

Hej. Jag vet, jag vet...
Jag har inte bloggat på... Det känns som ett år.
Men jag hade tänkt att köra igång igen och tänkte att jag vill ha något o göra.
Liksom jag orkar knappt.
Men ska försöka. Vill byta till en mer awesom header men de e svårare med mac..:'(
Men ja.
Ha de bra nu och hoppas att jag inte tappat alla mina läsare :D
-Mira Halonen ♥
 

» LIFE GOES ON...


» VARFÖR HAR JAG INTE BLOGGAT PÅ ETT TAG?

Hej. Asså jag har inte bloggat på ett fett långt tag för..
-Jag har haft fullt upp i skolan.
-Jag har inte haft tid eller ork helt enkelt..
Men jag ska försöka blogga.
Nu börjar vi snart men ha de bra så syns vi snart...
-Mira Halonen♥
 

» DAGENS OUTFIT

Pikè-Lacoste
Jeans-Cubus
Skor-Converse
Jacka-Lindex
Kofta-??

» SKOLA IMORGON

Hej...
Imorgon kommer jag dö. De e skola och jag har verkligen tagit vara på denna vecka.
Jag har sovit till 12 varenda dag och somnat 2 varenda dag. Liksom nu måste jag lägga mig tidigt och
vakna tidigt. :'(
Men ah de bästa med att de e skola är att man får träffa sina vänner igen. :'D
Asså här på bloggen så använder jag kursiv stil eller vad de heter. Då ser texten typ lutande ut.
Men på mobilen så kan man inte ändra de+ att kan inte vet hur de ser ut på bloggen när man byter
rad. Som i slutet när jag skriver mitt namn med ett hjärta.
Så liksom sitter de ihop med de andra via moblen.
Men ah får skriva på datorn och lägga upp inlägg med bara bilder via mobilen..
Men ha de gött och nu ska jag ta var på de sista timmarna av höst lovet
Puss.
-Mira Halonen♥
 
 

» RED, BLACK AND GOLD STUDS




» KYRKOGÅRDEN

"Ljusen är tända för dom som har lämnat vår plats så snabbt, gud vad jag längtar 
jag lovar att bättras trots allt, jag känner mig inte ensam jag hoppas att vi träffas."
 

» JAG KAN OM JAG VILL.

Nu har jag suttit ett litet tag och redigerat, gick relativt bra och ah e ganska nöjd!
Men ah idag e de ju allahelgona tror jag, dåå går man till kyrkogården om man har näraokära där.
Vi ska dit halv 8 när de e mörkare och tända ljus för min pappa, bror o farmor ♥
Så jag lägger väl upp bilder på de så ah.
Bilden e normalt ännu större men eftersom att jag liksom har lagt upp den här så ska den få
plats på bloggen så den blir automatiskt mindre. :)
-Mira Halonen♥
 

» DAGENS AWESOMENESS

Dagens awesomeness är....
En klomaskin. Ha det perfekta hemma tivolit med denna. Liksom duuh..
Men ah fett awesomee!
Priset ligger på 249:-
Beskrvningen lyder:
 
Visst ska man unna sig, det kan vi alla vara värda, men ibland blir det bara för mycket. Ni vet den där lilla lösgodispåsen som vid kassan visar sig väga ett halvkilo och som man sen helt apatiskt bara sitter och matar i sig som en maskin. Näve mot mun, tugga tugga, näve mot mun, tugga osv. Det är inte ok. Du mår inte bra efteråt.

Godis är gott men det ska helt enkelt inte vara för lättillgängligt. Pröva till exempel att använda en godismaskin och plocka upp godiset med en stålklo istället för en hand, då snackar vi sport.

Candy Grabber är en sån där gammaldags låda med gripklo (The claaaaaaw, som de små gröna gubbarna i Toy Story brukar säga) av den typ som stod på nöjesfält förr i tiden. Fyll på med ditt favoritgodis, stoppa i polett och börja trixa. Candy Grabber är också mycket praktiskt om du vill lära dina barn både hand/öga-kordination och den som väntar på nåt gott-mentalitet till lördagsgodiset.

Liksom vem vill inte ha en godismaskin som man stoppar låtsas pengar i ?.

-Mira Halonen♥

 

 

 

» VARFÖR JAG INTE BLOGGAT IDAG

Hej. Asså jag har inte bloggat idag. Finns inga ursäkter men jag sov till tolv och sedan typ fixat hela dagen.
Så liksom ah men tänkte skriva av mig nu innan jag ska lägga mig.
Asså idag fick jag lyckorus! Fick nyss reda på att Del 2 av Hunger Games kommer ut.
Namnet är då Catching Fire. Denna filmen finns redan i bokformat. 
Men ah. Jag är ett sjukt stort fan av hungergames, både böckerna och filmen. 
Så eftersom att Catching Fire kommer så tänkte jag gå på premiären på bio.
Eller kanske. Jag får se. Men denna verkar så sjuuuukt bra. 
För tydligen kommer Katniss och Peta typ tävla igen i själva Hunger Spelen. 
Ah trailers är iallafall hur bra som helst. Så ah. Men ha de bra så syns vi. 
-Mira Halonen ♥
 

» SKATER GIRL

 
Skater girl
 
 
                                     
     Klicka på de små bilderna ovan för mer information om produkterna/klädesplaggen

» 1 NOVEMBER


» HÅLLER PÅ MEN EN TAG

Hejsan svejsan. Sitter hemma och redigerar en "get to know me tag".
HAhah men ah, spelade in den för någon timme sedan.
Har bara inte haft ork att redigera den. Men ah de fixar sig iaf. 
Men jag har sätt de nya ravenwood avsnittet.
Asså de äägeeer! Asså de e skit bra men läskigt också. I't makes me wanna cry :C
Gammal bild ocksååå..
-Mira Halonen♥
 

» DAGENS FAVORIT LÅT

     

» FEAR NONE

Fear none
 

                                              
Klicka på de små bilderna ovan för mer information om produkterna/klädesplaggen

» ÅHH INGEN INSPIRATION

Asssååå..
Har verkligen ingen inspiration. Feettt jobbiiigtt!
Men ah, har haft ännu en seg dag, men har iallafall varit ute en stund och handlat.
Men ah ska kolla efter någon ny design. Asså denna är fin o så,
men jag vill ha en höstigare juh.
Men idag e du ju iallafall halloween.
Men ah ha ddee :*
-Mira Halonen♥
 

» HOS FARFAR

Hej. nu är jag hos farfar. Vi va i Västerås idag på en massa affärer, jag hittade inget. Hahah
Men vi gick in på mataffären City Gross eller vad den heter. 
Där inne köpte jag två nya läppstift från nordic cap.
De var typ 2 för 20 så why not?
Men ah det är de vinröda och det blodröda. 
Dessa är då inte så pigmenterade, men vad kan man räkna med för 20kr?
Speciellt det vinröda. Man får sitta ett tag för att få en ordentlig färg.
Men det vinröda är också skimmrigt, jobbigt huh?
Dessa läppstift är också väldigt glossiga. Dvs, känns som ett läppglans.Under läppstifet finns också
som ett läppglans som har en svagare färg.. Men ah ni ser på bilderna. 
Dock är det inte så stor skillnad mellan färgerna. Men ah
Ha det bra! 
-Mira Halonen♥
 
 
 

» HEADING OFF

Hej. Ska snart åka. Åh de e så jobbigt att vakna.
Men ah iallafall. Har inte mycket o säga men ha 
de gött nu så syns vi. 
Btw igår kväll gjorde jag ett tidsinställt inlägg men det finns inte längre :(
Bilden är från igår.
-Mira Halonen♥
 

» EN TREND JAG VILL HOPPA PÅ.

Hej. Detta är en trend nu i höst som e så sjukt snygg, det är en jeansväst med mjukis armad/luva.
De e såå sjukt snyggt och jag skulle kunna dö för att få en!
Men asså de säljs ju inte så mycket längre :( 
Jag vet att det fanns på JC förut och så. 
Men denna var ifrån Forever21. Den e liksom "sold out"
Ah men ha de bra! Hejdå.
-Mira Halonen♥
 
FOREVER 21 Must-Have Hooded Denim Jacket
 
 

» INFORMATION

Hej!
Imorgon kommer jag inte ha möjlighet att blogga på nästan hela dagen.
Jag tror jag ska göra några tidsinställda inlägg ikväll så de uppdateras medans jag inte är hemma.
Men nu ska jag iallafall kolla klart det första avsnittet av Ravenswood.
Det är typ en spin-off serie av pretty little liars. Awesomnesss! 
Men ha de gött så får vi se om de kommer några inlägg imorgon, tänkte också på att göra en
"Get to know me tag".

Men ah vi får se hur de blir. Ha de bra så snyns vi. Puss :*
-Mira Halonen♥
 

» DAGENS AWESOMNESS

Hej. Dagens awesomness är en filt, med ärmar. 
Asså fatta hur skönt och ha som hen as stor morgonrock.
KLICKA HÄR för att komma till produkten.
Priset ligget på 349: - 
Den finns i färgerna som Röd, Blå, Brun, Beige och Rosa. How awsome?
Den har också en händig ficka.
Beskrivningen lyder:
 
Visst, det är fränt att bygga ett rymdskepp eller uppfinna Internet men är egentligen inte det mest imponerande som finns att ta den enklaste, smartaste sak som existerar och göra den ännu enklare och smartare? Som ett exempel: Filten. Ett stycke tyg du lägger över dig för att vara varm och ha det mysigt. Ingen kan dissa filten. Den är helt enkelt bra.

Men man kan faktiskt också hävda att filten inte är riktigt 100% perfekt. Det är svårt att göra saker som att läsa eller pyssla med sin dator utan att filten hasar ner och du blir helt kall om axlarna och armarna, ja kanske hela överkroppen. Och inte nog med att du blir kall, du blir också irriterad över att var 30:e sekund hålla på och dra upp filten igen, och igen, och igen...

Därför vore det ju smart att uppfinna en lång, gosig fleece-filt med ärmar. Så att du kan göra vad tusan du vill samtidigt som du hela tiden har en filt över hela dig. Och, jag erkänner, det här visade sig inte bara vara ett exempel utan faktiskt en beskrivning av den här produkten. Men det är ju faktiskt just det den här lilla textsnutten är till för.

Men ha de gött. Puss :*
-Mira Halonen♥ 
 
 
 

» VIDEOBLOGG

Här kommer en videoblogg ut som spelades in igårkväll. Nu är den klar.
Hoppas ni gillade den.
-Mira Halonen♥
 
     

» SOMETHING GOING ON

 

» INStIAGRAM

Senaste på instagram
-Mira Halonen♥
 
" It's hard to wake up from a nightmare if you aren't asleep."

» MIN HJÄLTE.

Just därför, heter min blogg vad den heter.
Just därför är jag en belieber.
Just därför är jag glad att kalla mig belieber och att kalla Justin min hjälte.
Han inspirerar och hjälper människor som har det svårt.
 
Jag är överlycklig att få kalla mig en belieber.
Kärlek till min lifskraft.
Once a belieber, always a belieber.
-Mira Halonen♥